madagaskar

hejhoppsan, nu är jag hemma efter en lång lördag och ganska seg söndag.

åkte in till fridhemsplan med papi för att sen ta 1an en station till gymnasiet. va där ett bra tag, tills vi skulle dra oss mot fridhemsplan för jag skulle möta älskling & han skulle till hötorget och ragga skjuts av mami som ändå skulle hem vid tre. men i dörren påväg ut, så stötte jag på lea & sophia och va kvar en stund, för annars hade jag fått vänta på b som vanligt. men gick vid tre och mötte upp honom strax därefter. efter en liten kisspaus i västermalsgallerian så åkte vi till centralen för att kolla på nån axelgrej åt honom, men dom hade tydligen inte nåt sånt. så vi satte oss på waynes cooffe och fikade och myste, jättetrevligt!

efter ett samtal från liten så åkte vi hemmåt, hon hade saknat oss, gulligt asså! ja väl hemma hos B så myste vi och kollade lite på körslaget & sen på nån film. skulle egentligen sett på madagaskar 2, men det blev inte så för det blev förhinder. kollade istället på Madagaskar 1 imorse och hade tillslut den lilla i famnen dom sista 20 minutrarna, supermys!

nä, men alla har inte sina bra stunder. och det märkte iaf jag av. jag hatar viss någon, så om jag har skrivit att jag inte hatar någon, så gör jag det.. det enda människan sprider runt sig, stör mig bara. tack & hej, nääästa tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0