redan onsdag

såääär ja, nu är det bara älskling som saknas. för onsdagkvällar brukar spenderas med honom, men nu är han inte här än, typiskt...

kom nyss hem från att ha varit i stan och solat & fått med mig en söt tröja från monki. mötte också emelie, min syslöjdslärare påväg hemmåt och pratade lite om vad jag gjorde igår. ja jag va ju ledig från skolan och va på sjukhuset.

sjukhusbesöket gick utmärkt, med en galen tant till sjuksköterska som berömde mig för mina käder, haha typiskt  när jag hade på mig ett par svarta tights och ett svart linne med turkosa blommor på, hahha. men sprutan togs, hem till älski-pussa på honom, tillbaka till söder, äta sushi och sen upp till sös för att röntka mig i exakt 12 minuter, spännande ...

nä, men jag sitter iaf här. ska äta nån frukt eller så, så magen blir glad. fårse när älskling kommer hit, men det blir förmodligen om en timme, det vet jag redan.. jag känner honom för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0