skola imorn, skjut mig!

nu sitter jag hos farmor, och ska snart gå hem. är supertrött alltså! ´

men igår blev det att vara hos farmor och så med släckt, fick sen skjuts av mami&papi till älsk och umgicks med B, A & S tills halv två. senare somnade jag i b's famn, och vaknade lika så. åkte direkt från B till farsta C och fixade lite knasiga grejor. in till stan senare med malin, estrid, linda & mina å fikade med M i över en 1 ½ timme, super mys (& dessutom kom någon förbi och gav mig lite kärlek i form av pussar & ögonkontakt.) Jättegod mat hos g-mormor och nu så kollade vi lite på en film på 5an & i pauserna blev det lite tittande på 4an & grammisgalan med Allsing & Gry.


nu ska jag strax springa hem, hörs då! kyyyyyyyyyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0