sommarplaner

jag kan inte bestämma mig, jag och mama satt och pratade om sommar för nån kväll sen. och jag vill verkligen till NY, fast jag vet redan nu, att jag aldrig kommer klara vara ensam i en sån stor stad, ja jag är ju trots allt bara 16 år då. jag är fortfarande liten, och kan längta hem till mamiii & la familja. ja vi får verkligen se, tror kanske jag drar med mig farmor på nån weekend. eller om linda och kusinerna vill med kanske ? en weekend i london med farmor, underbart alltså!

ja vi får se, men ett par dagar med älskling, skulle verkligen inte skada. ja mer om det när vi börjar närma oss slutet  av detta helvete jag går igenom nu (sista året på grundskolan)

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag saknar dig

2009-01-24 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0