sovdags

ja nu sitter jag här igen, jag kom hem för cirka 10 minuter sen med älskling i luren och en sjuk pappa som sitter och hejjar på sveriges herrlandslag i handboll. det är kroatien-sverige där nere i kroatien, ja dit hade varit mysigt att åka ner till, kanske ska men följa med mami & papi när de kanske ska bila ner dit i sommar och semestra med dom där nån vecka eller så, myspys! ja drömma kan man...

ska strax in och borsta tänderna, känner att jag kommer somna på direkten. skönt alltså

men först blir det nog lite prat med älskling igen, som ville kolla de sista minutrarna av handbollsmatchen. som vi förövrigt kommer förlora, tråkigt nog..


men, ni ska få lite bilder innan jag går och nannar, ska ju ändå upp vid sju imorn. skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0