tisdag

är helt slut i hela kroppen, så jag tänkte lägga mig tidigt idag. så jag orkar med skoldagen imorn och sen vara social med älskling.

men idag då, skola till två. då jag fick ledigt ifrån gympisen. gick med mami till ica, hämtade ut lite postordrar och sen sprang jag raka vägen hem till gmormor för att äta spagetti & köttfärssås, mums! därefter hem en snabbis, för att sen hinna i tid till dansen nere i hammarby sjöstad, kulturama. skönt att få röra på sig lite faktiskt, men det kan ha varit fel dag. vaknade nog på fel sida samtidigt som *tabletterna inte gör det speciellt bättre för mig, I'm sorry!

men imorn blir det ju som sagt skola till 15.00 för att sen åka in till stan, eller bara träffa älskling överhuvudtaget. ska ju kolla på DSM med honom, like always.

nu ska jag sova, nattiii & puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0