torsdag

Jag visste det! jag blev piggare och piggare för varje minut älskling tvingade upp mig, för att hålla honom sällskap.

nu sitter jag och skriver på en artikel som skulle varit inne i tisdags, opps

denna torsdag komme vara extremt skön, först börjar vi 09.30 sen ska en tjej föreläsa om hur det är där nere i afghanistan tror jag, sen är det nån loj-lektion strax inan lunch, för att sen kanske sluta vid lunch eller ha svenska efter ? ja vi får se hurd et blir.

ikväll blir det MusikKväll, hoppas ändå ganska många kan komma.

men, nu ska jag upp till sängen och mysa där en stund. puss

fast här får ni "ett videoinlägg" från igår



Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHA the grudge x')

2009-01-22 @ 09:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0