gud va veckan går fort..

nu blev idet kanske lite tid för att blogga igår, men jag glömde helt bort mig. åkte till älskling för att sitt abarnvakt med honom, men det blev inte så.. hela fam * kom hem och det blev fullt hus! alltid lika mysigt. men tog 21.28 bussen hem, och älsk va så snäll och gick med mig till högdalen, och pratade spanska med mig x) ändå ganska duktig för att inte ha haft det på ett år ? nååå :)

ja, jag kom ju hem där runt tio-snåret,  börjad pladdra med mammi och va i sängs 22.59, känner mig liiiite stolt faktiskt. men att jag la inte från mig mobilen för än vid halv ett.

ska också gå igenom veckan med er, men skippar första halvan..

onsdag - skola till 15.00, åka hem till eller bara möta upp B för att ha myskväl. sov med honom ?

torsdag - skola till 15.00, hem och plugga! tror att älskling kommer förbi, ja då det är våran 4 månadersdag.. men jag har ett ganska stort prov på fredag, så han får inte träffa mig så länge :p

fredag - prov i skolan, slutar 13.40 för att åka in till stan och fika en snabbis med aliiice. kvällsplanerna är inte bestämda.. men tror dea hade nåt fuffens på G!

lördag - sova uuuut, älskar sovmornar! en tripp till stan kanske inte är helt fel ? kvällens planer är inte ordnade än.

söndag - aikidoträning, för att hälsa på alla gamla ansikten. & dessutom  ska jag&manda hämta våra diplom från när vi graderade oss i maj 08 ?!

nu ska jag dricka upp min chai, och sen sminka mig. ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0