torsdagen den 15onde! <3

ojoj, ja idag är dagen med D. den dagen jag är blir flickvän en hel månad till. & älsk, om två månader.. då är det körkort å ett halvår. gud va jag lääääääängtar! åååh, jag vill att tiden ska gå fortare, även fast tiden går hyffsat. har pluggat en del nu, ska strax börja läsa lite i religionsboken vi har från skolan och försöka tvinga in lite heliga platser för Judendomem & Islam, för att kunna förklara varför jag tror det är krig där nere i Israel/Palestina..

vaknade upp brevid mitt älsk, fast med öron'ont. höger öra gjorde bara ondare och ondare, med tiden mot morgonen. somnade nästan igår för att det gjorde så himlans ont. men jag ringde min söta mor när jag var påväg med B mot högdalen, då hon bokade in tid till mig hos vårdcentralen. väl i högdalen så pussade jag på B och vinkade hej då till S för att hoppa på bussen, där halva skolan satt på. men jag satte mig brevid sif, älskade sif!

skolan till 10.00, då jag va tvungen att springa bort till vårdcentralen. fick vänta på min tur i över en halvtimme, kul.. men hade tydligen öroninflamation &fick åka till bagarmossen och hämta ut penicilinet. kom tillbaka strax efter 11.00, och fick gå in och ha matte.

slutade dagen med svenska kl 13.40 och då gick jag hem. sen dess har jag varit hemma, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0