godmorgon

såååja, och nu har en ny vecka startas. nämligen vecka 4

skönt ska det bli att både börja med dansen, få sjukhusbesökt gjort, fortsätta med dansAerobics'en och ha en super trevlig helg. och juste, dessutom har vi typ en musikkväll på torsdag.. som tydligen inte jag kan vara ned på :| , för under just den tiden så har jag dans. jaja, får fixa det på nåt sätt.

såhär kommer min vecka se ut iaf, även fast jag kommer boka in massa grejer och så..

Måndag, 19/1: skola & sen idrott som sista lektion. slutar 16.00 - efter det, vet jag inte vad jag ska göra ? kanske kidnappa storis ? ja vi får se vad jag hittar på.

Tisdag, 20/1: sjukhuset till 14.00 skulle jag tro, ska liksom vara där redan klockan 10.00 för att kolla igenom mig och så, för att sen kunna röntka mig vid 13.00. är alltså ledig från skolan hela tisdagen . ja sen är det dans på kvällen, kul!

Onsdag, 21/1: skola till 15.00 för att sen kanske dra in till stan och ja, träffa alice kanske ? eller om inte älsk vill tillbringa onsdagskvällen med mig & kollande på DSM ? vi får allt se

Torsdag, 22/1: skola till 15.00 , för att sen planera musikkvällen, som jag knappt kommer vara med på tror jag..eller om jag skippar dansen. för jag har lovat att vara med och spela upp Rihanna - Cry

Fredag, 23/1: skola till 13.40,och sen blir det nog förberedelser för nåt skojjsigt på kvällen ? ja, det tål att planeras.

pratade med mami om present till secret  också & hon ville att jag skulle kolla med den personen vad h*n vill ha ? ja, nu ska vi försöka vara så bra som möjligt, för h*n ska ju inte ana något :o .. och det värsta är att h*n läser denna blogg.

helgen får ni se senare i veckan, för nu ska jag gå & borsta tänderna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0