börjar bli övertrött

sitter här med mami på en varsin dator, hon på mandas & jag på hennes. jag har lyckats blivit sjuk, för första gången på året 2009. redan efter 12 dagar ? vad är det här för skit..

jag saknar min älskling, men jag får träffa honom direkt efter skolan på onsdag, om det nu blir skola på onsdag ? för huvudvärken spränger snart mitt huvud i tusen bitar, vill bara att de här 87 dagarna ska gå fooooooooooort! och längtar som tusan efter 30 mars, då jag blir 16 år och äntligen få börja övningsköra yeah right att jag längtar, egentligen ^^ , men nu gör jag det, säger vi!

har tydligen varit hemma idag från skiten, så jag längtar ju inte speciellt mycket heller. för den gör mig bara ledsen, och dessutom påminner den mig om att jag har prov på fredag, om israelerna VS palestina, det är väl egentligen judarna mot islamerna, men det är ju samma sak ? jag vet inte om det direkt lockar mig, även fast jag verkligen strävar för att alla på denna jord ska få det bra en vacker dag, då all krig bara tar slut och det blir uppdelat ? mitt mål med världen, är att allt ska sluta i fred, vet inte om det ens kommer funka med en röst.. eller är det bara jag ? för vem gillar ens att slå eller mobba nån ? det slåt ju bara tillbaka på en själv ! det jag vill få fram av de här blajjet som jag ar försökt skriva, är att jag hatar bråk, att folk slåss så det är därför jag inte vill låtsas-slå dig, baby , att folk hatar varandra tänk va världen skulle vara färgglad utan allt hat ?

jag vill bara tacka alla nära och kära, för att ni står ut med mig. jag har en hemsk period just nu, men det kan nog bero på att jag väldigt mycket brås på min kära mamma, som har konstant depprission fram till paps & min födelsedag, då det börjar lukta vår, fåglarna kvittrar dagen om och alla är vårklädda med sina söta vårjackor, ååh jag älskar våren! ja då all kyla & mörker blir till värme och ljus, dea like it!

jag är i en tänk period, och jag drömmer alldeles för hemska drömmar. som aldrig kommer slå in i verkligheten visst älskling ?  för det kommer ju vara du & jag för all framtid.

kände också det att när jag satt i soffan, mamma va och handlade och jag kollade på tv, klockan tre på eftermiddagen, B va påväg hem och smsade mig om det och jag fick den känslan att jag satt i hans &min lägenhet nergosad i soffan, då han skulle komma hem med choklad och allt lingonvecka-godis till mig. men kom på mig själv, att jag snart är 16 år gammal, bor hemma hos föräldrarna och kommer inte på några år iaf flytta hemifrån med min baby, för vi är ju trotts allt bara tonåringar än.. åh! kan inte bara tiden gå fortare ? så jag kanske går 3an på gymn. och i höst blir det lite jobbande för mig. och sen om ett år blir det märklar-utbildning för mig i två år, för att sen ta älskling i handen och flytta till min andra halva.. NEW YORK!

långt inlägg, men jag behövde skriva av mig. Manda är inte hemma, så har ingen att gnälla på, synd nog! men jag är lyckligare nu när jag har lyssnat och sjungit med i de flesta av Rihanna's låtar, ja dom jag kan. och mest Cry, den jag kan på piano och ska spela upp torsdagen den 22a januari, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: sofie

dea.. alla dina inlägg är långa (a) antingen jättelånga eller jättekorta haha !

2009-01-13 @ 23:10:05
Postat av: dea

hahahah .. x)

2009-01-14 @ 08:15:51
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0