lista

Vilken svordom använder du mest? tror att det är ett smeknamn på ett könsorgan..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? halv åtta
Var köper du dina matvaror ifrån? hemköp
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med såklart! även fast jag älskar att fota
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa till paradiset med min släkt/familj
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja det har nån, sis
När var senast någon stötte på dig? hahah, ja jag har pojkvän. han stöter på mig hela tiden x)
Vad åt du till middag senast? pasta & tonfisk
Kan du vissla? falskt, men ja!
Tittade du på tecknat när du var liten? nja, mest på pippi. min idol!
Äger du några popband t-shirts? nej tyvärr.
När flög du senast? 23 juni 2008, från New York
Pratar du några andra språk? engelska & spanska
Har du gråtit offentligt? om jag har.
Vilken är din favorit drink? kör på cider än så långe
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 5 !
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nja, försöker att inte stressa sönder mig.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16, den 30 mars
Tror du på liv på andra planeter? nja, men jag tror på liv efter döden
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? att det alltid finns ett slut..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? om jag kunnat, hade jag gjort det nuuu
Tycker du om att krama folk? japp, föredrar det istället för att hälsa med handen.
Äger du en digitalkamera? ja, två .. eller en digital-system & en vanlig digital
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja verkligen, ringer upp direkt om dom inte gör det.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? aldrig vafan!
Är du mörkrädd? nejnej :)
Tre saker du alltid har med dig? busskort, nycklar och mobil

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag saknar dig

2009-01-24 @ 00:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0