V gymnasium ?

nu sitter jag här igen, ska alldeles strax springa in till vardagsrummet och kolla på lipstick jungle som papi spelade, så snällt in till sin förälskade dotter som spenderade 20 extra minuter med sin älskling i hans säng.

Ja, jag tycker verkligen att Värmdö gymnasium är bra.. men dom saknar en ganska lockande inriktning i den estetiska världen, jo såklart dans! om dom hade haft dans, hade det helt klart varit mitt förta handsval, men som med alla anledningar, så tror jag att det här är nåt menat.. att jag ska välja st:eriks iaf, tråkigt nog. även fast jag verkligen vill ha dans på schemat, så skulle jag nog kunna klara av tre år till,  utan dans på schemat. även fast jag verkligenverkligenverkligen vill gå där. det skulle vara om jag kanske skulle börja på kulturama, fast jag vet inte.. känner inte att det är den sortens gymnasieskola som jag vill gå på. vill ha en mycket större och med MASSA roliga människor, ja jag älskar att vara social och prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0