fullt hus

Just nu sitter jag hemma hos farmor och det är fullt hus. Linda, Pontus, Estrid & Mina har kommit från gotland och småbarnen springer runt och pratar/leker.

vid fyra är det middag här och förmodligen kommer mami&papi hit då också. vi hade planer på att åka och bada innan men den planen har vi nog skippat för ett bra tag sen, pga att man typ blåser bort när man går ut.

men ikväll blir det att packa ner lite landkläder för imorgon på morgonen åker jag ut till yxlan. ska bli jätteskönt att komma ut dit och samtidigt umgås som tusan med Amanda, som jag verkligen har saknat nu under Norgesemestern.

nu ska jag busa med ungarna, pussar


gullungarna för exakt ett år sen

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Gud så söt bild :)

2009-08-03 @ 20:49:05
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0