hallå på er !

nu sitter jag och min lillasyster på tåget påväg hem. jag har lite bloggnojja och vill blogga, men har inte haft möjlighet att blogga då det varit fullt upp och sen har jag varit lite lat. jag vill blogga regelbundet, men har inte riktigt lust. jag blir stressad såfort jag måste göra något ibland. nu när jag har semester så tänker jag ta lite semester hit och dit då ´jag verkligen vill ta det lugnt nu innan jag börjar skolan och gymnasiet. det kommer bli lite tuffare för mig skulle jag tro då jag kommer från en skola då alla känner alla och det kommer man inte kunna göra nu på st. Eriks.

jag är otroligt laddad inför skolstarten, men jag vet också att jag måste njuta av ledighet och sommar, jag behöver det!

nu ska jag fortsätta lyssna lite på youtube och njuta  av lite ledighet. ja jag är påväg hem till sthlm och till min pojke som jag har saknat. pga att han åker till trelleborg imorgon eller på måndag så valde jag att följa med mandis hem. ja jag tänker inte vara ifrån B allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0