kärleksliiiista

Är du kär just nu? Ja
Har du kysst någon idag? Nope
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ohjaa
Hur många har du varit tillsammans med? tre seriösa förhållande
När förlorade du oskulden? två år sedan
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? nej
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? S Berlin, otrohet
Är du romantisk? jag hoppas det, men fråga B ?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? hah, nej verkligen inte.
Är du svårflörtad? det tror jag inte
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? är man känslosam så är man
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Oskar
Hur länge höll det? någon vecka
Har du lekt med någons känslor? det har jag inte gjort.
Har du haft sex med över 20 personer? men gud nej.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? är inne i mitt längsta, 10 månader.
Och ditt kortaste? 4 månader, bland de seriösa
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? jag är en typiskt flickväntyp
Har du varit tillsammans med två samtidigt? HAHA, i tvåan & båda var med på det.
Är du en bra pojk/flickvän? B säger det, så antar det.
Hur många har du haft sex med i år? 1, min älskling.
Vem sov du senast bredvid? haha, Manda. men annars Baby
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Sebastian
Har du haft ett KK-förhållande med någon? nej det har jag inte.
När fick du din första kyss?jag var 13 år
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? papi 28 år &mami 32 år.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej det har jag inte!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? klädstil ? jag gillar naket :)
Föredrar du svenska eller utländska killar? svenska, men har haft utländska.

Kommentarer
Postat av: karina

vem var du utomland med? inga vuxna?

2009-07-18 @ 12:46:57
Postat av: dea

ja vi var ensamma, utan vuxna :)

2009-08-02 @ 18:46:45
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0