nattbloggning

ja ni ser väl att klockan börjar gå mot morgontider.. och det är inge bra. jag skulle nog ha legat och sovit för länge sen egentligen.

idag har jag spenderat hela dagen med pojken min, vi myste och sen käkade vi med hela hans familj, samt firade hans pappa (se inlägget under) , men mami & papi kom och hämtade mig strax efter 22-tiden då jag inte orkade åka buss hem själv så himlans tråkigt!

ska alldeles strax hoppa i säng och njuta av ännu en sommarlovsdag.

- mitt sommarlov, vecka 30&31
måndag 20 juli - in till stan, träffa dea på kvällen
tisdag 21 juli - packa inför att åka ut på yxlan några dagar
onsdag 22 juli & torsdag 23 juli - båda dagarna är jag & Amanda ute på yxlan
(åka hem torsdagkväll tror jag)
fredag 24 juli - en utekväll ? med någon frivillig !?
lördag 25 juli - tror att B kommer hem, och ALICE ?!
söndag 26 juli - umgås med min älskling
måndag 27 juli - B jobbar kväll så det blir väl att hitta på något ?
tisdag 28 juli - ut till Bs lantställe, yxlan för att spendera massa dagar där




för två veckor sen var vi fortfarande på Kos och då hade vi denna tid stått uppe på bardisken och vickat på rumpan till alla hits, jag saknar det helt sjukt mycket ändå.. någon mer ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAA!!

2009-07-20 @ 16:55:03
Postat av: amanda

gråter varje kväll av saknad!! :D

2009-07-20 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0