nu bär det av till Yxlan

nu är det dax för mig att sova, jag ska nämligen upp 07.00 imorgon då mitt tåg går sådär 20 över 7 imorgonbitti och jag orkar inte vara för trött. så nu ska jag slå en pling till min kära pojke och sen blir min kudde som får ta hand om mitt lilla huvud i ungefär 6 timmar, pjuh.

men jag tar med mig lilldatorn/bloggdatorn till landet och så kanske ni får se lite galna bilder på mig och min kära Amanda. men annars så kommer jag hem senast fredag eftermiddag, om jag får stanna en natt till dvs. men nu ska jag stänga av denna sega låda och sen höra pojkens röst för att sen somna. så nattinatti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver man bra betyg för att komma in på S:t Eriks gymnasium?

Om man vill gå hudterapeut linjen vet du om man behöver bra betyg då? :)

2009-07-31 @ 20:44:15
Postat av: dea

oj, jag har ingen aning. jag hade ganska bra och jag kom in på danslinjen.



hudterapeut finns det väl ingen linje som inriktar sig på .. ? eller har jag fel ?

2009-08-02 @ 18:09:26
URL: http://ddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0