torsdag

har inte bloggat ojoj, vad det blev stressigt imorse. hann med att träna lite också, innan det blev hemgång och duschen för min del. gjorde mig iordning och hoppade in i bilen, åkte förbi B och hämtade upp honom. direkt åkte vi till passenheten på kungsholmen och hämtade ut mitt, manda och mamís pass. så nu slipper jag & mami åka till arlanda extra tidigt på tisdag, för att va tvugna å fixa tillfälligt pass, skönt. sprang ut till bilen och åkte mot hornstull, lämnade A's mobil och sen hoppade jag & B ur bilen och åkte hit, till honom.

hunnit sola och umgås med B's två kompisar som kom över och höll oss sällskap medan vi skulle sola. senare blev det sovtime och sen så var det tid för oss att påbörja barnvaktstiden, supermysigt. bad och massa skratt, bilder kommer imorgon.
senare ikväll blir det antagligen att jag sover här eller att åker hem. jaja det bestämmer vi senare. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0