1 juni 2009

ojoj, det blev rätt mycket igår. jag hjälpte mamí med att fixa med hennes kontakter på hennes nya mobil, en iphone. fyfan vad jag är aviiis.. jag har alltid tjatat om den, så köper hon den lixom. men när comviq lanserar den, då jävlar blir en av dom min ! men tills dess, vad ska man ha för färg på baksidan ? eller vad finns det ?

igårkväll blev det att somna tidigt, eller ganska tidigt. har ju somnat runt 02.30 både fredag & lördag så runt 00.00 är faktiskt tidigt!

men idag då.. ? ja jag går i skolan till 15.00 då jag ska träffa storis, eller det är vad vi sagt. haha men vi får se hur det blir. men nu på morgonen tänkte jag vara lite busig och gå till gymet för att sola och sen hoppa iväg till skolan. jag börjar ju trots allt om en timme lite drygt och är färdig nu, så då tar jag alla mina grejer och förflyttar mig till mitt älskade solarium.

vi hörs om hur veckan ser ut ikväll/eftermiddag. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0