A cinderella story

Nu har vi äntligen borstat tänderna efter att ha sett a cinderella story. förra gången vi tittade på film blev det en väldigt sorglig film.. så jag tänkte att det skulle bli en gullig/romantisk film, med ett lyckligt slut denna gång. och så blev det, jag älskar lyckliga slut, fast den var nog lite förutsägbar också, men like ändå!

får hoppas på att jag får sova ut längre än vad det blev idag, ska iofs inte klaga. men jag älskar att sova, så därför klagar jag. I'm sorry

men imorgon bär det av till Gubbängs fältet för att kolla på lillsis & hennes lag då hon såklart spelar eken, som förövrigt kommer vara en regnig eken detta år, sjukt trist. blir nog någon gång på eftermiddagen eftersom jag vill kunna sova lite längre än igår ?!

men nu ska jag pussa godnatt på min älskling och sen hoppa i säng. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0