du är helt underbar

Såå, då har det ännu gått en månad. för nio månader exakt, måndagen den 15 september, vi denna tid. visstejag aldrig att jag skulle firat denna fantatiska dag med honom, honom jag älskar & kommer spendera resten av mitt liv med, det är vad jag vill & det är mina planer, från & med nu.

Att veta att en människa som betyder så enormt älskar en fortfarande, det är en obeskrivlig känsla. jag kan vakna upp mitt i natten och vända mig om för att kolla om han ligger där och sover, eller om han inte ligger där. nu på sistonde har han faktiskt legat där, så då har jag lagt mig ner, säkert och somnat bara efter jag nuddat kudden med huvudet.

nu idag ska jag först vara barnvakt åt Mina/mitt gudbarn och då självklart ska älsk med, att sitta inne på ett fik och bara mysa medan M sover, ååh jag vill inte vara liten, jag har gjort allt jag vill nu när jag är ung..

Sebastian Helge, jag vill i alla fall bara tacka för dom här underbara 9 månaderna med dig. I can't belive.. att jag varit din i nästan ett år, gaah! 15 september var min nya start på livet, och den här kärleken kommer aldrig ta slut. I love you


Kommentarer
Postat av: B

love you <3

2009-06-15 @ 09:57:39
Postat av: emmeli

ville bara meddela att jag tycker att din blogg är jättefin och jag läser den everyday.

ha en bra dag!

kram emmeli:)

2009-06-15 @ 16:27:41
URL: http://efplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0