en dag på stan med Mina

sitter hos faster Linda som fyller år idag.

igår försvann jag bort på djurgården och höll Agnes & Sarah sällskap på grönan, eller fjortisstället som B säger, haha. mysigt var det absolut och självklart så tvingade S upp mig i insane. jag brukar inte vara en bangare.. men igår tvekade jag lite. fast jag klarade det! det var lätt värt det, och sen var det ju sjukt bra väder som pricken över i:et.

dessutom så ringde jag min älskling och bestämde att jag skulle komma och sova med honom. eftersom vi båda var halft lediga idag, jag skulle vara barnvakt och han skulle ha skola någon på eftermiddagen. men ändå vart det att å upp sjukt tidigt, för en ledig dag.

jag hoppade på bussen, sprang hem och hämtade paraply och en jacka för att sen springa till tbanan. hann vara i skarpnäck i exakt 15 min. åkte till odenplan och bytte buss till 2an. var här på ynglingagatan kvat över 11. jag är stolt över mig själv att jag lyckades åka från högdalen till skarpäck och sen in till stan/odenplan på 1 timme. helt sjukt.

hämtade sen gudbarnet och så begav vi oss ut i regnet. höll mig inomhus så mycket som möjligt och provade massa kläder. men det enda jag fick med mig var ett par jeansleggings, mina allra första. haha känner mig extremt efter..

men nu är det mat ! hörs sen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0