filmmys med B

har precis kommit hem till B från en mysig och rolig kväll. han kom till mig efter han hade slutat och vi fick skjuts av mamí hit till högdalen. la oss direkt och tog en powernap. tydligen hade jag sovit som en gris, inte varit så snäll & tryckt ut B ur sängen, hahah.
 
B stack ut och sprang medan jag umgicks med hans fantastiska gulliga lillasyster I. efter han hade kommit blev det boxningsäcken för hans del och fotboll för mig och I's del.

god mat blev det och sen la vi oss i sängen igen. kom överrens om att vi skulle in till stan och mysa på café 60 istället. så vi tog 22.25 tåget från högdalen och var tillbaka här vid 00.30

imorgon hoppas jag på sovmorgon för att sen åka hemmåt och göra mig i ordning inför kvällen som kommer spenderas med mormor, morfar, morbror med familj & våran familj på någon restaurang, mysigtmysigt.

men nu ska vi kolla på filmen Talken, enligt B är jag ju världens sämsta filmtittare, så det blir jag väl utsedd till denna gång med, det skulle inte förvåna mig.

hörs imorgon när jag är hemma, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0