klant-dea

åhgud, ni vill inte veta hur mycket jag försov mig. vaknade upp vid 11,10 och insåg att jag (& tydligen lillasyster Manda med..) hade försovit mig. så jag slängde mig på mobilen och smsade raskt ett sms till sif, då hon hade smsat tidigare, vid 09.00 och frågat om vi var påväg. men så det var bara att stiga upp, slänga på sig kläderna och jag bestämde mig för att locka mitt hår, bara för att prova hur det såg ut. skälvklart blev det superfint, men allt kaosade sig och det förstördes i vinden, men så fick det vara. slutade 16.00 men stannade kvar i skolan ca en timme för att fixa massa saker, som förövrigt gick åt helvete.

dessutom förändrades planerna och mami hade visst inte tid imorn till att fixa mina naglar, så hon fixade med dom idag. är superfin nu, ska bara försöka hålla dom fina tills fredag, även fast jag alltid vill ha gelénaglar.. men iaf.

nu ska jag prata en stund med B innan han sticker in till stan med de andra 8 killarna och nördar ögonen fyrkantiga, suck asså. hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0