måndagkväll

sååå nu är bloggdesignen hyffsad snygg. jag måste verkligen gå upp nu. för imorn står det idrott i två timmar direkt på morgonen, suck. dessutom så rycktades om att vi skulle springa skoljoggen-rundan som uppvärming, skjuuuuut mig. jaja får glädja mig åt att skiten strax är slut och jag slipper alla dessa jobbiga lektioner som min "friluftsskola" hittar på, dock är det en klasskamrat till mig som ska hålla gympalektionen imorn, men ändå! det ska bli så superduper skönt att få slippa alla nördar jag går i samma klass som, finally.

tunnelbanan som jag ska ta går 08.38 från skarpnäck. så jag hinner vara där i tid och inte behöva stressa bort till kärrtorps ip.

ska nog slå en pling till B & bara säga natti, för nu kryper jag i sängs. love

 
mina läppar är bara dina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0