mot stan

dåligt med uppdateringar, extremt dåligt. förlåt..

igårdagen spenderades i örby med örbygrabbarna & Amanda. kubbspel, korvgrilling och krök. alla är så sjukt taggade inför resan, som det bara är 1 vecka kvar till. om en vecka har vi nog precis kommit ut till arlanda, galet najs.

tidigare igår så åkte jag med mami &manda till passexpeditionen inne i stan för att fixa nya pass, egentligen va det för att jag ska få mitt inom 1 vecka då vi ju åker till Kos ! henne vi gjorde allt hos sa att det ksulle vara klart på fredag, ev måndag. så det skulle inte vara någon fara. i värsta fall så kan man fixa ett tillfälligt på arlanda. men det ska nog itne behövas. efter vi var klara med passen så skjutsade mami mig bort till hötorget där jag sprang upp i alla affärer medan jag väntade på att Amanda skulle komma in till stan och umgås med mig. vi möttes vid halv tre och gick runt och pratade, fast det enda vu typ pratade om var ju resan, gaah !

nu idag ska jag hämta estrid och hoppa på buss 4 och åka till vasaparken. pontus kommer dit med Mina och sen ska jag & ungarna vara där en bra stund, innan det bär av till ynglingagatan. kvällen vet jag inte hur den ser ut. men någonting kommer det nog hittas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0