snart är det sommarlooov.

nu har B åkt och jag har precis kollat klart på the voice morgonprogram. som tydligen var den sista för säsongen, nu känner man att det inte är långt kvar, nu är det bara en vecka kvar, hela min mage är full av fjärilar och vill få sommarlov nununu. ska bli så himlans skönt, att få en minnesvärd sommar 09 och sen en bra skolstart, me like.

idag blir det att springa 3 km och sen åka direkt hem för att duscha & fixa mig. ska sen åka till gullmarsplan & möta upp baby för att åka hem till honom och ta en powernap, det behöver vi. vi gick inte å la oss i tid, like always..

men nu ska jag kolla vidare på tv. tar nog 09.37 tbanan till kärrtorp. puss



taggad till max just nu

Kommentarer
Postat av: agnes

har frågestund i min blogg så fråga vad du vill och hur mkt du vill om allt och ingenting <3<3<3

2009-06-05 @ 18:09:49
URL: http://agnesekengreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0