sova ensam

har försökt kolla på någon bra film, men det går åt helvete.. jaja jag ska iaf strax sova, om inte det går fortare med¨det som tar tid.

pratade med B för en timme sen ungefär och då hade dom spelat lite men gullig som han är pausade han spelet för att prata lite med sin älskade flickvän. ska smsa honom strax å fråga om han inte vill säga massa gulliga ord till lilla mig innan jag somnar, utan honom.

men imorgon är det massa grejer som ska göras. slutar skolan 15.00 troligen blir det så att jag kanske träffar AF någon stund, eller så slutar det med att jag & B ligger antagligen här eller hemma hos honom och kollar på när sverige gör bort sig, motståndet de har är Malta. så hejja sverige nu då. vi gjorde ju bort oss sist, på nationaldagen och allt, vilket land vi kommer från/bor i alltså. tydligen så får jag sovsällskap av B imorgonkväll. alltså natten mellan onsdag till torsdag, mysigt värre.

och såklart är vi de sista som går ut skolan, alla andra slutar idag, imorn eller på torsdag, bara för att vi är sämst. blää




så nu är de fina ó klara inför 12 juni, gash vad jag längtaaar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0