torsdag + resten av veckan !

nu är jag sjukt taggad inför orienteringen. inatt blev det dock inte så mycket sömn pga tandvärk, vaknade upp sådär runt 01.50 och hade sjukt ont i tänderna, sen helt plötsligt ringde telefonen, såklart var det B som inte tänkte sig för och (inte) väckte mig.. han skulle berätta att han så duktigt hade duschat och gjort sig iordning, så gullig. särskillt när man hör att sockerdrickan blandar till orden, haha. men somnade efter ha gått ner och fått hjälp med värktabletter av papí.

imorse kom mami in och kliade mig lite på ryggen, alltid lika mysigt. men idag var det bara att hoppa ur den varma sängen för att springa runt och leta efter ett par svarta strumpor.

nu i eftermiddag blir det skola på eftermiddagen men sen vid 15.00 så slutar jag och begér mig mot the city, för jag ska möta upp min mini, finally! så kvällen kommer nog spenderas med henne, om inte planerna ändras såklart...

resten av veckan kommer se ut såhär ungefär:

Fredag -
skoljoggen, slutar runt 11.30 
träffa B & spendera kvällen/natten med honom


Lördag -
middag med mamís sida av släkten, M&M's 50 år i bröllopsdag
träffa min idol/stooooris !

Söndag -
inget bestämt faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0