mitt älsk

att vakna brevid mannen som du tänker spendera hela ditt liv med är det mest underbara som finns. sen att få sig ett skratt för livet för en lite händelse ger mina läppar ett ännu större leende. kärlek är det bästa som fanns, oavsett om någon skulle ta ifrån mig tak över huvud och alla pengar, så skulle jag fortfarande bevara min kärlek till den mest fantastiska mannen som finns. han som lär sig av sina misstag, visar all kärlek från solen & tillbaka gånger 99999999. att just lilla jag blev tilldelad denna man, gör mig helt rörd. för jag förtjänar honom inte. så som jag alltid betér mig.. fan, jag ska skärpa mig.

tårar rinner till home - westlife då jag tänker på att om 6 dagar.. har jag varit flickvän i 9 månader.  I can't belive it.

dagen med stort D, väntar jag spänt på. som barn väntar på julen, du vet precis vilken dag det är. 30 mars 2011, dagen då våran kärlek kommer förenas till två smycken, jag vill jag vill jag vill. ta mig dit, spola fram tiden och ge mig bra betyg. I deserv it!



Kommentarer
Postat av: emmeli

hej du har sjukt snygg bloggdesign!

hoppas du får en trevlig kväll.

kram:)

2009-06-07 @ 18:05:05
URL: http://efplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0