uppdateringar

förlåt för dålig uppdatering. men jag har inte orkat och inte haft tid.

i går (lör) så gick vi upp någorlunda tidigt, åkte till farsta och köpte paraply till mamsen och sen begav vi oss mot gubbängsfältet & eken cup, i spöregn & gräset som inte vara gräs längre, utan gyttja. tyresö hf 2 vann båda matcherna igår, men förlorade de två de spelade idag, tråkigt nog. kommer ihåg sommar 2007 då jag sprang runt med bikiniöver del och ett par jeans shorts, såklart var jag inte normal, men ändå.. folk ick runt i sportbehåar och tunna kläder. det kan man inte föreställa sig nu, när det har regnat konstant i snart 4 dygn.

efter jag & B hade lidit oss igenom 2 match på g-fältet så sprang vi bort till tbanan och bussarna, B tog bussen hem. medan jag tig tbanan till fam backteman och tog skydd där hos dom resten av eftermiddagen och senare på kvällen. det bjöds på tacos, och det satt ju faktiskt inte så fel efter att ha haft iskalla händer ett bra tag. gosstunder på båda ungarna fick jag också. efter att barnen gått och lagt sig, började jag & linda kolla på filmen babel. efter 40 min av filmen kom B dit och kollade med oss, för att sova med mig senare på natten. mamma Berit kom och hämtade oss och körde hem oss till skarpnäck, älskar dig mamiiiii!

lite nattamat innan det var dax och sova för våran del. fick även för oss att kolla på första halvtimmen av twilight som brudarna hyrde i fredags, sevärd film verkligen ! såklart är jag nog typ sist med att se den.. men iaf !

10.30 stod klockan på och då gick vi upp och kollade resten av filmen, B drog sig hemmåt och jag fick för mig att åka in till stan. kollade lite på kläder och annat kul.

har suttit här hemma och kollat på tv hela kvällen med mami och papi, riktigt mysigt.

imorgon blir det att gå upp tidigttidigt för att hämta gudbarnet inne i stan så linda kan hoppa in på sin jobb och jobba lite. drar mig bort mot förorten/farsta så småning om för att hämta ut lite piller och annat. B möter upp mig i farsta för att vara barnvakt för en stund medan jag är hos barnmorskan.senare på eftermiddagen blir det att hämta estrid på lärkan och dra oss hemmåt till ynglingagatan för att vara barnvakter till båra ungarna.


ems och ronja efter sista gruppmatchen idag bild tagen från ems blogg


jaa.. här är dom, alla förutom manda typ. kolla bara marken under dom.


lillasyster efter första matchen idag (söndag 14 juni)

nu blir det att sova, nattiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0