uppdatering torsdag

förlåtförlåtförlåt gaah vad det har varit sämst uppdatering.

men efter vi hade  varit på gubbängsfältet och kollat på när tyresöbrudarna spelade mot GT-76 i B-finalen (som tyresö förlorade..) åkte jag med till högdalen & hem till B, spenderade lite kärlekstid med honom det behövs alltid. Jag begav mig mot anneboda för att möta upp AF, gick upp mot en bänk och satt där och kucklade om allt som hänt, sen vi senast sågs. vid 21.00 var det dags för mig att åka hemmåt. tog bussen och innan det så blev det lite småprat med B's kompisar som var där en snabbis.

Fick även ett sött litet sms från B's tjejkompis Amanda & hon frågade om inte jag ville hitta på något igår(onsdag), och självklart ville jag det!

hoppade upp igårmorse för att göra mig iordning och åka in till stan för att möta upp A. blev en massa prat om allt, ja vi har ju trots allt B som en gemensam vän. de har kännt varandra typ hela livet, och det känns verkligen som jag kännt min underbara pojke hela mitt (korta) liv, helt sjukt.

Shopping blev det, kom hem med en tröja, ett par leggnings och en klänning från bikbok & så ett linne från h&m

igårkväll började jag också övningsköra (läääääääskigt) på parkeringen på flaten och sedan lite senare på skarpnäcksfältets parkering. så jävla häftigt!

nu idag blir det att hoppa in i bilen (idag igen) så att jag hinner packa efter vi kommit tillbaka från billektionen, inför resan ut i skärgården och ut på Yxlan med fam Helge, ska bli så jävla mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0