duktigt Sverige

hurra vad bra vi är. 4-0 lyckades det  bli mot Malta, jag är imponerad. även fast jag & B precis hade vaknat när matchen hade börjat ó vi trodde det började 20.00, men tre mål hann vi se och de 35 minutrarna var det värt att ligga å kolla på tråkfotboll.

vi åkte in tidigare idag för att äta och bara ha dea&basse-tid, älskar när det inte är någon som stör! jag vill ju ha honom för mig själv (a)

imorgon ska jag & min klass njuta av den sista "riktiga" dagen tillsammans, då det står film & godis på schemat, me like.

det var även planerat (men jag tror det inte blir av pga det j'vla vädret) att jag & min kära pojke skulle till GL imorn för att spendera massa tid med varandra samtidigt kombinera med att inte missa nrj in the park, som tydligen ska vara på grönan detta år & även såhär tidigt som i juni, värdelöst om du frågar mig. 30 augusti 2008 är en kväll att minnas, då även jag hade börjat tycka om B. fick ju honom tillslut också, only två veckor efter.

greys.. jag har aldrig gråtit så mycket åt ett tvprogram som det dessutom var säsongsavslutning på. kan inte vänta tills i höst! vill se den nya säsongen nuuuu. men det var ju både lyckligt& sorgligt.

nu blir det att sova för oss, har blivit sent massa nätter innan. kanske till ó med får en skönhetssömn, i den sängen jag älskar. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0