tisdag, only 1 week left!!

har varit hemma en stund, men har unnat mig med fotbad och fixat mina fötter. så nu är de finfina !

dagen spenderades som sagt i vasaparken, hur mysigt som helst. båda barnen sprang runt nere vid gräsmattan/fotbollsplanerna och bara myste. blev också lite picknick/fika, med bullar och mariekex och till det blev det ramlösa och saft, mumsigt.

linda ringde mig när vi hade gått upp till lekparken och påminde mig om att jag inte hade några nycklar, då pontus inte hade gett mig några, höh. så det var bara att vänta in Linda som slängde sig på tbanan och mötte oss på odenplan. väl hemma hos de blev det att leka med ungarna och sedan äta mat med tjejerna. när båda började bli trötta packade jag ihop alla mina saker och sprang ner till bussen, som jag missade precis, dooh. promenerade till odenplan, tog tbanan 2 stationer och hoppade av på hötorget. jag sprang upp till sergelbio och pussade på min B som skulle på bio med resten av grabbarna, faktiskt så var det alla Kos-grabbarna.

gick sedan ner till tbanan igen och åkte hem. nu sitter jag här och ska strax packa inför imorgon, då det blir någon badstrand/bad-variant med B, maria, anita & christian, det ska bli supermysigt.

innan jag hoppar i bilen med de andra så ska jag & mamma förbi björkhagen & folktandvården. vi ska prata om hur vi ska göra med mina tänder.

men nu ska jag packa. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0