i love yoga

har varit hemma en ganska bra stund, faktiskt runt 2 timmar sen jag kom hem från yogan& gymet. otroligt skönt med den timmens yoga, den var verkligen behövlig.

dagen har varit helt okej-kul. lite längre än vad jag trodde/ville. men nu är det ju bara trots allt bara 4 dagar kvar tills dagen med stort D kommer. dagen då jag går ut nian, finally.

imorgon drar vi bort till kärrtorp och har gympa där mellan 09.00 - 11.00, efter det har vi rast till 12.45 för att sen ha syslöjd med emelie till 16.00

även onsdagskvällens planer är satta, jag ska med dea & några till djurgårn för att mysa ó ha picknick tror jag det var. sjukt mysigt.

men nu ska jag fixa lite med designen och så, det behövs en sommardesign.


    
jag efter yogan

ska även passa på & fråga om det är någon av mina bloggläsare ska på nrj in the park 09 på grönan ? ni kan ju kanske höra av er, då jag & B ska dit, om planerna inte ändras. som de brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0