sommarlov

med filmen herbie fulltankad rullande, sitter jag här och kollar på filmer jag & B kan titta på senare ikväll. Malin ringde nyss och "grattade" för att ha klarat grundskolan, finally. Vi pratade också om när jag ska åka ner till gbg och mysa med henne, ja vi får se när det blir.

skolavslutningen är nu avklarad och det är grundskolan också, så otrolitg skönt. efter det blev det massa kramar och prat med både adam & fia, usch vad jag saknar alla raster då man gick i åttan och adam & mikias kom förbi oss och pratade, de var våra rastunderhållare! Fia & Kikki är nog de jag kommer sakna allra mest av lärarna från sfs.

B åkte hem och jag blev upphämtat i bil för att inte bli genomblöt påväg hem. blev att souvlaki med ris, mums och nu står filmen på igen. så vi hörs sen. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0