kvällen & veckan

nu är det så att jag ska hoppa i badet och sen få massa sovtimmar. skönhetssömn blir det förhoppningsvis också då jag verkligen kommer somna innan klockan slår 00.00

fast innna jag hoppar i badet så ska ni få en överblick hur min vecka kommer se ut.

Måndag
skola 11.00 - 16.00
yogapass på gymet mellan 17.30 - 18.30

Tisdag
skola 09.30 - 16.00
inget bestämt än

Onsdag
skola 09.00 - 14.00
mamí ska göra gelénaglar på mig

Torsdag
utflykt med klassen
till GL/nrj in the park med B

Fredag
göra mig i ordning
vi ska samlas i orhem vid 14.45
skolavslutning mellan 15.00 & 17.00

update: vi ska vara på skolan på fredag, ska tydligen vara dåligt väder hela vekcna ut, suck asså ! men vad gör det, att vara i de lokaler jag vuxit upp i de två sista timmarna med min klass, krabborna.

men nu väntar ett varmt och mysigt bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0