skolavslutning

nu har jag lockat klart håret och har på mig klänningen jag ska ha. faktiskt så är det elise klänningen som jag fick av farmor i födelsedagspresent, nu kommer den verkligen till användning. lite synd att lilla Estrid har avskutning samtidigt som mig&manda, så farmor är tvungen att välja våran, då jag faktiskt går ut och E har full förståelse för det, tror jag ? hon & resten av tjejerna ur fam Backteman hade nog också velat komma hit till skarpnäck om det inte hade varit avslutning på Lärkan också.

men nu ska jag göra något snabbt och lätt ó äta för att nite hungra ihjäl innan jag får mat ikväll. får se vad det blir för mat vi ska käka sen, iaf fam Selin för att fira lite. ja jag har ju trots allt gått ut grundskolan, klart det ska firas! vi hade värssta planerna inför ikväll, men de ändrades och ställdes in, så det kanske blir något mysigt med någon som vill spendera kvällen med lilla mig ?

gårkvällen bjöds det på NRJ in the park med älsklings B, Chricke, Jonas, Simon, Amanda & sen lite senare hängde Sarah & Agnes på. dessutom kom det med någon Markus, Froe & Alex kom också in, men åkte hem igen väldigt fort. Amanda försvann och vi begav oss mot Ivar loos park med världens finaste utsikt, i världens bästa famn. Amanda kom tillbaka & med någon hon hade i handen (såklart hennes pojkvän) som jag & B var ó mötte. ska bli sjukt kul nästa lördag, då midsommarafton & även midsommardagen ska spenderas på ön Yxlan på B's lantställe & samtidigt på Amanda's (de bor mittemot varandra där ute), vi ska fira A's 18 årsdag med massa mys & filtar, yiiiha vad jag är taggad. Flickan är sjukt snäll & söt, utan henne hade jag åkte hem igår, sent igårkväll. tacktacktack!

men idag blir det avslutning(&massa tårar) om en timme, ska blir så sjukt skönt, men ändå väldigt ensamt. tack för alla dessa år ! vet att några ur klassen iaf läser, särskilt Petter ;)


familjen Selin's tårta till tårtkalaset som SFS kommer att ha.


lockarna & klänningen (den är inte ljusblå, den är turkos)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0