onsdag-lördag

nu sitter jag med mina mörklila-klackar och min nya grön/turkosa-byxsdress och har tagit en lite paus från packande. smsar med Amanda om hur vi ska ta oss till arlanda, eller vi, B & Alex har plats i mamis bil, men det är så att resten av pojkarna ska få plats i en bil.. och de är en för mycket. så vi försöker lösa det, vilket går åt helvete.

men ni ska få en liten överblick hur jag hade det denna vecka, då det varit glest med uppdateringar.

onsdag det blev en snabbis hos tandis, då vi pratade mina tänders-framtid. men det är detsamma som förut. så jag & mami hoppade in i bilen och hon skjutsade mig så snällt till B för att hoppa in i C's bil. mot nynäs begav vi oss och hamnade på badet Nickstra. otroligt mysigt med massa vattenrutschkanor och ett hopptorn upp till 10 meter. B skulle på träning vid 18.00, så det blev att packa ihop allt runt 16.00 och sen åka tillbaka till kära sthlm. kvällen spenderades med min söta lilla Sarah i kungsan och sommarens knäppaste minne, då jag skriker av rädsla och hon bara garvar åt mig, gaah jag har aldrig haft så ont i magen för att jag garvat så mycket, höhöh!

 
          B solar i nynäs                                        Sarah's &mina skor      

torsdagen bloggade jag ju. men B hade tydligen fått med sig Amanda's mobil då de över 18 år var ute i onsdags. så jag & mami hoppade in i bilen efter jag hade tränat och hon hade solat och hämtade honom. åkte till passenheten på kungsholmen och hämtade våra pass och sen körde vi förbi A. efter det blev det att springa förbi ett fruktstånd och köpa hem massa nektariner och lite dricka från sleven innan jag & B hoppade på 165 från liljeholmen för att åka hem till honom. på med bikinin och bara ligga och prata och umgås med Alex & Stoffe någon timme innan de stack och familjen Helge kom hem och lämnade oss lika snabbt, dock med liten kvar. åkte hem och somnade ganska omgående när jag kom hem.

 
     B & liten har vattenkrig                           Jag när jag kom hem från B


fredagmorgon begav jag mig till eriksdalsbadet för att umgås med Amanda och tagga till och bara prata om resan. B, Alex & Stoffe kom senare och höll oss sällskap. strax innan fyra blev det var dax för oss att åka hemmåt.  jag & Amanda möttes upp på gullmars för att fixa lite innan vi gick bort till globen och påbörjade vårat fredagsjobb. blev att stå och dela ut flyers i 2 timmar och 45 min, innan vi fick våran lön och begav oss mot örby och grabbarna. Amanda hoppade på 165 för att åka hem medan alla vi andra gick bort till donken och käkade nattamat. hamnade i B's säng någorlunda tidigt.

 
I väntan på att vi ska få börja                          Amanda delar ut flyers       


(lördag) direkt när jag vaknade igår så smsade jag linda som ville få med mig till eriksdalsbadet igår (lör) så jag snabb åt lite frukost hos B och mami kom och hämtade mig. bytte om och slängde ner alla badgrejer + ombyte. badade med Estrid och pussade på Mina innan det var dags för de att åka hemmåt. men myste med farmor ett tag innan jag hoppade in i duscharna där på eriksdals och gjorde mig iordning. mötte upp Alice uppe vid skanstull och tog en sväng i ringen, innan vi köpte med oss mackor och läsk för att sen begé oss bort till humlan. Thomas satt precis utanför ingången till humlan så vi gick med honom bort till en fingräsplätt och umgicks. klockan blev 7 och vi gick mot tbanan. jag åkte hem och satte på mig lite mera kläder innan jag åkte in igen för att umgås med de pratglada tjejorna + Thomas. hann smita förbi Ivar loo park, donken & skinnis innan vi åkte hem. jag åkte hem ensam för att vänta in B och få sovsällskap.

  
bilderna är från när vi satt uppe på skinnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0