onsdag

sämst uppdateringar, i know.

men jag är helt fast i mamís iphone, jag vill också ha! så all tid hemma går åt att hålla på med den, höhöh.

idag blev det myspys med älsklingen tills han var tvungen att åka hem för att gyma och bli ännu starkare. och nu snart ska ha till Stoffe på studentmottagning, grattis Stoffe en en gång.

ikväll blir det greys för mig. funderar på om inte jag ska städa mitt rum också,

men jag är alldeles för lat, haha.

2morrow är det orientering på schemat, ute i brotorp och sen är det vanligt schema på eftemiddagen. fredagen är det skoljoggen och sen är det bara en vecka kvar tills jag går ut skiten/grundskolan, fy sjutton vad skönt. dessutom så påminde mamma mig om att hon ska jag göra gelenaglar på mig nästa onsdag eller torsdag så att jag är fin tills på fredag. även den 12 juni så hade jag förväntat mig värst alokalfesten, som förövrigt blev inställd. men vi får väl fira på något annat sätt, eller hur baby ? jag ska iaf ha kul, yiiiha !

men nu står det slappa i soffan med mamma på schemat. kyssar



du vet vem du är, alltid vi två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0