vi hörs den 8onde!

om exakt 6 timmar har vi lämnat arlanda. det ska bli supermysigt att komma bort från sverige. min väska väger såklart lite på gränsen, men har fått tagit bort några grejer. 14.00 lämnar vi skarpnäck för att rulla mot högdalen och hämta upp Alex & Basse. sen kommer vi pumpa musik och ladda inför resan hela vägen ut till arlanda. papi kanske följer med och vinkar av oss, men det är inte säkert.

väl på arlanda kommer det bli massa prat och skratt. i taxfree'n tänkte jag kanske köa något, foundation är det brist på i min sminkväska, så jag ska nog springa in bland kosmetikas-avdelningarna och leta efter någon bra & ganska billig.

ni får ha det så jääävla kul här i sthlm/sverige nu denna vecka som kommer. vi kommer hem natten till den 8onde juli och dagarna innan lördag förväntar jag mig att de dagarna ska vara uppbokade. ska hinna träffa mina älskade innan jag drar igen. ska ju som sagt till Norge och en liten vända i Mora, maybe att jag kanske tar tåget hem från Mora då Malin kommer upp till sthlm just den helgen vi landar i Mora. men vi får se. lucky me !


ohyes, bye bye
bara för att jag är cool!


kommer sakna min balkong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0