5 mars

försov mig idag, gud va hemsk jag kände mig när jag smög in i klassrummet, fick en argblick av min lärare men satte mig nästan brevid henne och hade inte med mig varken telefonen eller något sånt som stör enligt henne, hon tyckte jag va duktigt som kom in i det nya ämnet så fort då alla andra hade fått en genomgång, ppp och fått se ett klipp från youtube om händelsen, men jag kom in i det och började argumentera om en av sidornas rättigheter.

blev filmvisning och mycket prat med asimina som bara jobbar på torsdagar och fredagar.

lovade egentligen en tjej att jag skulle göra reklam för hennes hemsida och henne, men det tänker jag inte göra förän efter den 13 mars, för hon kommer ha hjälpt mig med Sebastian's present som blev komplett imorse, skönt.. så slipper jag oroa mig att det fattas en väldigt viktig del av presenten

ska alldeles strax åka in till stan med mami & mandi för att köpa ny bh den andra gick sönder... gah får damp på min överkropp ! och för att sen åka ner till H Sjöstad för att gå på pilates & dansaerobics, sköööönt!

Tycker också alla ska gratta Moa Larsson, hon fyller 17 år idag ! Grattis till dig, sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0