äntligen fredag

har inte varit i skolan sen i måndags, så det kändes ganska bra att komma tillbaka till skolan, konstigt nog. Jag är nog inte beredd på gymnasielivet riktigt än, jag behöver bli starkare inombords och orka göra de ynka uppgifter vi har nu, hur ska jag klara mig i ettan om jag knappt har någon ork för skarpnäcks fria ? ja.. vi får se hur jag ska klara det. även fast det bara känns lite jobbigt nu, för jag känner mig såååå liten..

fredagen den 13 mars 2009 - engelska nationella & spendera kvällen hos aliiiiiice. så ser min fredag ut.
men så råkar det vara så att min älskling fyller 18 år idag, grattis till dig plutt!

funderar på om jag ska slänga mig på tbanan för att sen springa ner till södra och bli liiite brun (någon som har varit i solen i 2 veckor klagar på att jag är vit?!)...  jo men det blir nog så. och dessutom kanske jag slår en pling till faster Linda och kollar hur det ser ut på dagis och så. Vi hörs sen, innan jag drar mig mot farsta. ciao


Kommentarer
Postat av: lydia

shit va smal du är, ! fin bikini

2009-03-14 @ 17:42:35
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0