de jag älskar allra mest

sitter här med tårar i ögonen och försöka tänka mig ett liv utan varken mamma och B.. och jag skulle inte klara av att fortsätta leva mitt ynkliga lilla liv om någon av dom försvann. jag skulle gå sönder inuti,..mamma kan jag sätta mig i hennes knä och bara gråta ut och hon kan tänka efter på vad det är och hjälpa mig, genom att prata om det. B vet jag inte vad jag skulle göra utan, det är han som får min mun léende. när jag sitter i hans knä, ruffsar honom i håret och pussar honom i pannan, för mig är det kärlek. sen när jag har gjort det och han kollar upp på mig och ler för att sen trycka sig närmare och hålla om mig mer. ååh det bara rinner och rinner ner tårar ner för min kind. så ni två, vill jag att ni verkligen ska veta att : jag älskar er så sjukt mycket, tack för att ni finns !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0