ensam hemma, för en gångs skull

nu sitter jag och pratar med stella och manda, de är påväg till tyresö för att träna. så jag blir själv här ikväll, ska unna mig med lite ben n jerry-glass som jag köpte tidigare idag när jag var på promenad, helt själv ute bland vårvindarna, helt underbart. jag längtar efter senvåren då man kan slänga på sig tjockare tröjja och bara gå ut.

grattis pojken min, du är världens bästa.. utan dig, är jag ingenting.

blir att plugga vidare nu, behöver skriva litelite till så kan jag kunna somna ikväll också.

och juste, jag glömde berätta att jag hamnade i älsklingens säng och tiden drog iväg. ringde mami och berättade att jag sov hos honom istället och att jag skulle komma hem tidigt idag. pluggade sen när jag kom hem imorse men vid tio skulle jag bara vila lite, och somnade till och sov till 12.00 då mitt piip-alarm ringer varje dag, dags att gå upp alltså. sprang upp och tog det, men sprang tillbaka till soffan och la mig igen, somnade om med tio minuters-intervaller, då folk hade tid att spamma mig med sms, såg knappt vad jag skrev. men det blev säkert bra.

saknar en person, väldigtväldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0