have some fun tonight, för det ska jag ha!

den tomma helgen blev genast uppbokad. ikväll ger jag mig ut i city med några söta små filurer, imorn blir det solning med B och sen till kvällen blir det förmodligen myskväll eller så åker vi ut på äventyr.. fan jag är ttrött på att vara hemma egentligen, jag vill ut och upptäcka världen, med honom såklart som jag självklart älskar hur mycket som helst, ingen kan någosin förstå det, inte ens jag eller han själv..


men nu ska jag äta upp så jag inte försvinner såfort vi ens börjat, höhö. sedan bär det av till stan och möta upp *. kyss&smek på den finaste magen.. jag är förälskad, mer än jag någonsin varit i den kroppen & personen som har namnet Sebastian Helge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0