helg hela veckan

jagvilljagvilljagvill... har aldrig velat något såhär mycket någon gång, egentligen är det inte bara något.. utan massa något. sova hos älsklingen, flytta bort härifrån, bli sams & kunna umgås som förut, etc.

men vet ni vad ? jag har sovmorgon till måndagmorgon! ne men jag har ingen riktig skola, den enda dagen jag verkligen behöver gå upp superduper tidigt är på fredag, då jag ska till liljeholmen & till sthlms estetiska på intagninsprov, finally. ja ni som inte fattar, så har jag två hemstudiedagar framöver; tisdag & onsdag, sen på torsdag ska jag till kulturama för intagningsprov och sen vara där hela dagen samt kvällen och på fredag blir det ju STEG

nuuu ska jag sova, vi hörs imorgon. pojken ville nog prata en stund med mig innan han börjar imorgon, så jag kanske kommer upp ganska tidigt ändå. ja det ser vi 2morrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0