helgen

gårdagen bestod av solning, till skrapan på upptäcksvärd & köpa hem chai-pulver, promenad med Jack, sen hem för att  "äta, kolla film, göra iorning mig-stress" , fick skjuts över till Mini and the partyy , yeah babyyy!

tog taxi hem från farsta & väntade in en full älskling, mötte upp honom kvart i två för att sen äta och kolla tv en stund.. innan vi somnade in strax innan 04.00

vaknade av att han låg och masserade min rumpa (?!) , C ringde och snackade med B i åratal.. senare blev det hettsäta frukost och fixa iordning mig och springa bort till horisontvägen och åka till högdalen för att sen åka vidare till farsta för att umgås en liten stund med alice & sophia, myspys. gick till hökarängen med S och bytte till skarpnäckståget vid skärmarbrink, för att sen ha slängt mig in här i den goda mat-doften, mums!!

Ikväll blir det film, ner till godisaffären och ladda inför melodifestivalen, ska köra en riktig svenne-kväll, yiha.

B kommer sen för att sova med mig, ja vi har ju ändå ett halvår 2morrow.. finally. förmodligen blir det solning och plugg innan jag ska möta upp honom på stan för att äta på resto tillsammans, åh jag älskar hans ideér.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0