inte ens ett dygn

herregud va misslyckad jag känner mig.. jag fick panik inatt och tänkte slänga upp datorn som jag hade lagt så fint på sin plats under min säng. men jag påminde mig själv om att jag har en bloggpaus men det gååååååååååår inte.. Så ni kommer få inlägg lite då och då, just so you know ! annars är det bara att tjata lite om ett inlägg så kan jag försöka fiska fram lite tid till ett.

vaknade även till av att jag fick sms från min bästis, han var ledsen och skrev ett såntdära fint bästis-hjärta-bäsis-sms till mig, åååhgud jag måste åka ut till honom fler gånger ! vill inte tappa kontakten pga hans flytt, känner mig kass..

ni som läser det här, ni får gärna skicka iväg ett hur-är-det-med-dig-sms, brist på uppmärksamhet.. usch !

Kommentarer
Postat av: Anonym

doesn't seem to well.

älskar din tröja, jag hade också en sån förut!

2009-03-09 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0